Werkwijze

Elke klant is uniek en elke opdracht is weer anders. Hoeveel tijd er nodig is om een woning helemaal opgeruimd en verkoopklaar te maken hangt van verschillende factoren af. Hoe groot is bijvoorbeeld de woning en hoeveel spullen staan erin? Hoeveel tijd is er om het werk te doen? Een strakke deadline vergt een andere aanpak dan wanneer er geen tijdsdruk is. Ook de snelheid waarmee jij bepaalde keuzes kan maken en de mate waarin jij zelfstandig aan de slag wilt en kan gaan, zijn van invloed op het plan van aanpak. Ik lever daarom graag maatwerk dat geheel is afgestemd op jouw wensen en doelen.

Hoe verder?
1. Graag plan ik met jou een vrijblijvend telefonisch adviesgesprek. Tijdens dit gesprek inventariseren we jouw wensen en doelen. We bespreken of ik je verder kan helpen om het gewenste resultaat te bereiken.
2. Indien je met mij wilt gaan werken, dan maken we een afspraak bij het huis. Tijdens dit bezoek neem ik de tijd om alle vertrekken van de woning te bekijken en te bespreken. Mijn bevindingen werk ik uit in een plan van aanpak, dat geheel is afgestemd op jouw wensen.
3. Het plan van aanpak stuur ik samen met de offerte zo snel mogelijk toe. Hierin staat duidelijk wat er allemaal gedaan kan worden om het gewenste resultaat te realiseren voor de presentatie van de woning.
4. Graag plan ik daarna een telefonische afspraak in om het plan van aanpak door te nemen en eventuele vragen te beantwoorden.
5. Indien je akkoord bent met de offerte dan plannen we een afspraak om concreet aan de slag te gaan.

Ik werk discreet, vertrouwelijk en met respect voor jouw privacy en eigendommen. Wil je meer informatie of alvast een vrijblijvend adviesgesprek met mij inplannen? Neem dan contact met mij op.

Op de werkzaamheden van Annemarie Nicholson zijn de algemene voorwaarden van toepassing die je hier kunt inzien.

Back to Top